donderdag 4 januari 2018

Happy New Year!

Allereerst wil ik iedereen een heel Gelukkig, Gezellig maar vooral Gezond 2018 wensen!
Ik hoop dat iedereen de jaarwisseling goed is door gekomen, en dat jullie allemaal een fantastisch jaar tegemoet gaan!

Ongeveer 3 weken geleden ben ik met Tarkan bij mijn dierenarts geweest voor zijn vaccinaties.
Als een echte chihuahua heeft hij gegild toen hij de prik kreeg. Bij thuiskomst is hij gaan slapen want hij had natuurlijk weer allemaal spannende dingen beleefd, én hij was toch wel een beetje beroerd van de vaccinatie. Gelukkig was hij de volgende dag weer helemaal in orde!

Vandaag moest hij zijn boostervaccinatie krijgen en ik heb besloten hem meteen ook tegen rabiës te laten vaccineren aangezien dat nodig is als hij mee gaat naar het buitenland.
We hebben nog geen plannen in die richting maar hij kan het maar vast gehad hebben dacht ik zo...

Dit keer was hij wat brommerig naar Ingrid (de assistente) maar...hij heeft bij beide prikken geen kík gegeven! Stoere vent!!!
Hij ligt nu heerlijk te tukken in zijn mand, waarschijnlijk voelt hij zich weer niet helemaal lekker, maar ik hoop dat ook dit keer het morgen allemaal weer over en vergeten is!

In mijn volgende blog zal ik proberen te beschrijven wat hij allemaal uitvreet en wat een klein draakje hij is. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan hem.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten