vrijdag 27 januari 2017

Een nieuwe creatie....

Het is al weer eventjes geleden dat ik wat geplaatst heb hier, dus daar moet ik weer even verandering in brengen.
Ik ben de laatste weken weer veel bezig met Psp en de afgelopen week heb ik op het Dreamlandforum ook meegedaan met alle wekelijkse opdrachten.
Dat zijn een soort van uitdagingen om eigen creaties te maken met een paar regels waar je je per opdracht aan moet houden. Het zijn dus geen lessen waarin je stap voor stap krijgt uitgelegd wat je moet doen. De uitwerking die ik hier vandaag wil showen is van de Template-opdracht.
De opdracht is simpel, je krijgt een Template en daar maak je dus een eigen creatie op. Enige regel is dat de template te herkennen moet zijn in je uitwerking.

Dit is de Template van deze week....

En dit is de uitwerking die ik ervan gemaakt heb...

Deze uitwerking heb ik als .jpg gemaakt dus de achtergrond is de kleur van het Dreamlandforum.
Dit soort uitwerkingen kunnen ook als .gif opgeslagen worden en dan is de achtergrond transparant.
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met dit resultaat....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten